روتر سیسکو

قیمت روتر سیسکو

انواع روتر سیسکو

روترهای شرکت سیسکو در دسته بندی های مختلف تولید و تقسیم بندی می شوند. امروزه روترهای ISR و ASR این شرکت از جمله مدل های پرطرفدار روتر سیسکو  میباشند که در ادامه آنها را معرفی میکنیم:

  • روتر سیسکو برای شعبه های سازمان: سری روترهای ISR 1000، ISR 4000، ASR1000 سیسکو و پلتفرم های لبه شبکه Catalyst 8000 سیسکو با بهره مندی از سیستم عامل IOS XE با بهره مندی انتخاب هوشمندی برای شبکه های کوچک تا متوسط سازمانی میباشد. این روترها امکان انتقال امن داده ها را از طریق  VPNتسهیل می کند. در این میان روترهای ISR با استفاده از زیر ساخت های امنیتی سیسکو، از اتصال امن برای انتقال صدا،  و اتصال از راه دور و یا Remote کار در خانه را برای کارمندان سازمان آسانتر می کند. همچنین این روترهای کنترلرهای مورد نیاز برای راه اندازی شبکه SD-WAN نیز بحساب می آیند.
  • روتر پیشرفته  سیسکو: این سری از روترهای سیسکو برای ارائه سرویس و تبادل اطلاعات میان کامپیوترها تولید شده است و مناسب استفاده در شبکه های بسیار بزرگ می باشد. این روترها عملکرد روتر و سوئیچ را با هم ترکیب کرده و هم در لایه 2 و هم در لایه 3 فعالیت می کنند. در این دسته، روترهای سریNCS، CRS، ASR 9000 و سری روتر 8000 سیسکو در ظرفیت ها و مدل های مختلف، با ابعاد و ماژول های متفاوت تولید شده اند و باید با توجه به نیاز در شبکه، جهت خرید آنها اقدام نمود.
  • روتر مجازی سیسکو: در این دسته مشتریان میتوانند با راه اندازی روتر CSR1000v و Catalyst 8000v سیسکو برروی زیرساخت های مجازی، لبه شبکه خود را در مقابل تهدیدات ایمن ساخته و ارتباطات بین شعب خود را بصورت امن و با کمترین هزینه برقرار سازند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *